זינוק אל העבר - הרס טרנסהומניסטי

2 שנים 290 צפיות
קטגוריה:
תיאור:

ישנם עיתונאים-חוקרים עצמאיים מסוגות שונות. יש כאלו הנשענים על בסיס עובדתי צר ומרבים בפרשנות, אחרים עוברים ביעף על פני תחומים רחבים, אוספים אנקדוטות שונות ומחברים ביניהם חוטים, עבים יותר או פחות. ישנם גם כאלו אשר בוחרים לקחת תמה, ארגון או אדם ולבצע סביבם איסוף עובדתי עמוס ומדוייק, ואז להגישם לקהל עם פרשנות מגובשת, עוצמתית עם בסיס איתן.
לסוגה האחרונה משתייך ג'יימס קורבט מ"קורבט רפורטס", שהוותיקים בעוקביו צפו בו כבר לפני חמש עשרה שנים, בערוצו הפופולרי ביוטיוב. בשידור ההוקרה המיוחד הזה, מפנה קורבט את הזירה לעיתונאית-כותבת רצינית ביותר אך הרבה פחות מוכרת, וויטני ווב. נושא השידור הוא מאמרה החדש המעמיק של האחרונה בנושא קרן וולקאם.
מיהי אותה קרן אשר נוסה מצוואתו של איל הפרמצבטיקה וולקם? מה הקשר של גוף סופר משפיע זה, בעל גב כלכלי עצום לתעשיית התרופות, וכיצד היוזמה החדשה 'וולקאם ליפ' משמשת כסוכנות המתיימרת לשינוי אופי הקיום האנושי אל עבר קיום טרנסהמוניסטי אורווליאני? כל אלו ועוד בראיון שלפניכם. בין הנושאים הנדונים: בניית איברים אדם תחליפיים במעבדה ויצירת איברים "משופרים" (24:40) * ניטור וכיוון הגדילה וההתפתחות של מוח התינוק בשלוש השנים הראשונות של חייו לשם התאמת התפתחותו אל עבר "מוח אידיאלי" (29:10) * בינה מאלכותית שתזהה שאתם "חולים" לפני שיש לכם תסמינים ותתאים לכם טיפל מונע מראש (מצלצל למישהו מוכר?) - בדגש על מניעת נטיות דכאוניות ש"מורידות מוטיבציה בעבודה" * ועוד (38:40).
התאור הוא רק על קצה המזלג. כנסו וצפו. עמלו בתרגום מיכל סימפלר, חן אלפסי ואנוכי. תהנו.
קישורים: מאמר https://unlimitedhangout.com/.../a-leap-toward-humanitys.../
ראיון https://www.corbettreport.com/interview-1649-whitney.../
"ללמוד עולם" בטלגרם: https://t.me/LirotOlamChannel