מחנות כליאה ובשמם היפה אזורים ירוקים

2 שנים 244 צפיות
קטגוריה:
תיאור:

דיאנה לוריין מציגה את התוכנית שקיימת באתר של ה-CDC (https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/global-covid-19/shielding-approach-humanitarian.html) למחנות כליאה ובשמה היפה אזורים ירוקים, היא טוענת שמדובר בעצם במכנות ריכוז כחלק ממה שהם מכנים גישת המיגון (Shielding Approach).

 

גישת המיגון כוללת הוצאת אנשים מביתם, ממשפחתם, אפילו להפריד בין זוגות שהם מאמינים שהם "בסיכון גבוה לקורונה" ולהכניס אותם למחנות הללו והכל "למטרות בריאות". אדם בסיכון גבוה זה כל מי שהוא מבוגר, כל מי שהמערכת החיסונית שלו לקויה או מוחלשת, או עם מחלות רקע קודמות והיא מניחה שהם יאמינו שכל מי שאינו מחוסן הוא אדם בסיכון גבוה גם כן. לפי המסמך הם צפויים להחזיק אותם שם לפחות ל-6 חודשים אבל יש סייג במסמך הזה שאומר: שיש להם את הזכות להאריך את זה ללא הגבלת זמן עד אשר המגיפה של הקורונה תעלם.

 

כל זה כמובן במטרה להוריד את הקורונה לאפס שכולנו יודעים שזה בלתי אפשרי כי זה רק הצטננות או שפעת (נגיף הקורונה מעולם לא בודד (https://bit.ly/3Alvw0V)).

 

היא מזהירה מהמדרון החלקלק של הפרדת המחוסנים מהלא מחוסנים ובכך שהם ימצאו את מי שאינו מחוסן כאחראי לסיבה מדוע אנו זקוקים לגישת המיגון הזו כי אלמלא הבלתי מחוסנים הקורונה הייתה נגמרת...