אבישג בלב - 13/04/2021 - פנייה להורים שעומדים לחסן את ילדיהם.

2 שנים 252 צפיות
קטגוריה:
תיאור:

 

 בבקשה תקשיבו טוב טוב, גם לפניי חיסון הדנגי רופאים הזהירו גם לפניי חיסון שפעת החזירים רופאים הזהירו, אלו היו חיסונים עם אישור FDA, בשניי המקרים הם צדקו, הרופאים צדקו , כמובן שהזהירו.שהזהירו בדיוק כפי שקורה היום והרבה יותר בגדול- מאות רופאים ופרופסורים מזהירים אתכם- הם חתומים על מסמכים והרבה מהם , מרופאים נוספים חושבים כמוהם ומפחדים לאמר את דברם.

 

 הפגיעות היו נוראיות , למשל בחיסון הדנגי נפטרו כ- 600 ילדים מתוך כמה מאות אלפים שחוסנו. 

 

גם כאן בחיסון הסייביוואק שמשרד הבריאות עשה ניסויי אשכרה ניסויי על 500 אלף ילדים ללא כל אישור משום רשות תרופות, ולא יידע את ההורים...חיסון שלא עבר שלב שלוש חיסון שאין לו עלון, עד היום לא המציאו לו עלון, אלפיי ילדים נפגעו!! וכ 10 ילדים נפטרו על 500 אלף- בעד מה? על מחלה של צהבת בי, שניתן להידבק ממנה בקיום יחסי מין עם נשא צהבת בי או מזרק של נרקומן שהוא נשא??? 

 

 ככה שתבינו את שיקוליי משרד הבריאות והמשחק שלו בחיים של הילדים שלנו- ותחשבו טוב , האם ילדיכם נמצאים בסיכון לחלות בקורונה? כי בינתיים דווקא אלו שהיו בסיכון מתו לאחר החיסון, אז האשימו את מחלות הרקע שלהם. מילא זה היה חיסון שיעילותו מוכחת .

 

איך יעילותו מוכחת אם יש תו ירוק? למה לא לערבב לא מחוסנים אם המחוסנים יכולים להידבק ממחוסנים? זו הגנה? 

 אולי זו כבר הגנה ללא מחוסנים שלא ידבקו ממחוסנים שיכולים לחלות במוטציות יותר ממחוסנים , אנחנו שומעים את זה כבר יותר מחודשיים מפי אלו שממליצים לכם לחסן את ילדיכם! 

 

 אם פרופ' רן בליצר אומר שהסיכויי של מחוסנים הוא להידבק פי 8 יותר מהמוטצייה  הדרום אפריקאית מאשר לא מחוסנים? וגם ממליץ לחסן את הילדים שחסינים תכלס בפניי קורונה , מה זה אומר? 

האם לפתע לאחר החיסון ילדים יתחילו לחחות במוטציות?

 

 מה אדם שפויי יחשוב שישימע זאת? איך יפעל? לאיזה כיוון ירוץ? 

 

 למי תבחרו להקשיב למי שעומד בניגוד עיניינים או למיטב הפרופסורים שעשו ניתוח מעמיק לגביי הסיכוייים מול הסיכונים? 

הנה כאן ממליצה לכם להכנס לרגע לקרוא את נייר העמדה של הועדה האזרחית למשבר הקורונה

 

https://www.pecc.org.il/docs/childvac.pdf

 

תחכו, הילדים שלכם לא בסיכון וגם לא מהווים שום סיכון, המדע דווקא עומד לצד שניי הנתונים הללו מול אמירות ריקות והפחדות חסרות כל ביסוס  שנזרקות מפי אנשים שדווקא עומדים בניגוד עיניינים וגם סותרים עצמם השכם וערב...

 

 אלה אותם אנשים ששיקרו לכם ולכולנו במצח נחושה לגביי לא מעט נתונים. 

 

 ללא בושה ! נתונים שהתפרסמו כל דקה כל שעה בכל הרשתות והפרסומות. 

 

החיסון קיבל אישור חירום על סמך מצב חירום למי שנמצא בסכנות מוות 

 

האם ילדיכם נמצאים בסכנת מוות? 

האם שמתם לב שמשהו מן הנתונים שמועברים לכם אינם היגיוניים, אל תתעלמו , אלה נורות אזהרה, חכו רגע שלא תצטערו כל רגע בחייכם .

 

אל תשחקו בחיים של הילדים שלכם- הם יקרים ולא יסולו בפז.