בוריס ג'ונסון בנאום באום מ 2019

3 שנים 222 צפיות
קטגוריה:
תיאור:
בוקר טוב! מי שלא צופה בזה פשוט לא יודע איפה הוא חי ⚠️
הנאום המלא והמתורגם (15 דקות) של בוריס ג'ונסון בפני האו"ם - 24/09/19 ממש חודשים לפני "המגפה".
הפעם תורו של ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון לצחוק לכם בפרצוף ולדבר בחלקלקות שטנית על "בנייה מחדש של העולם" בעזרת חיישני רחוב, ערים חכמות, "חיסונים" חדשים, טכנולוגיית 5G, ננו טכנולוגיה, שבבים, חיסול הפרטיות, ביטול כסף מזומן, הנדסת אקלים, מזון מהונדס גנטית, ושליטה באמצעות בינה מלאכותית (AI) ⚠️
כל מה שקורה בעולם כרגע הוא מבצע דגל כוזב תחת "אג'נדה 21", מדובר בהתערבות מכוונת של האליטה בדרכי הטבע והאדם לצורך שליטה מרושעת בכל תחומי החיים בעזרת ניסוים בהנדסת האקלים, ניסויים כימים, ניסויים ביולוגים, ואף ניסוים על גופו ותודעתו של האדם! כל זה במסווה שטני של קדמה סוציאלית, תעשייתית, כלכלית, רפואית, ביולוגית, וטכנולוגית ⚠️
קישור למסמך ישירות מהאתר של האו"ם: https://sustainabledevelopment.un.org/.../Agenda21.pdf
זה הסכם שחתום על ידי 179 מדינות בעולם (כולל ישראל) שלכאורה מטרת ההסכם היא "להטיב ולהציל" את העולם באמצעות "תכניות שימור ופיתוח" כדור הארץ, האוכלוסייה, בעלי החיים ועתיד האנושות, על מנת להתגבר על "העתיד לבוא" משברי המגפות והחולי, הכלכלה, האקלים וההתחממות הגלובלית, מחסור משאבי אנרגיה וטבע, משבר פיצוץ אוכלוסין, מלחמות, תשתיות וכדומה ..
להטיב, לשמר ולפתח באיזו צורה ? בצורת דיקטטורה עולמית אחת - סדר עולמי חדש שמכתיב לכל השלטונות (כבר לא מדינות ריבוניות אלא רק שלטונות מקומיים) את הסדר הקיומי, הסדר העולמי החדש.
מה יקרה בפועל ? יקדמו ויחלו בכל השלטונות את האג'נדות והחוקים הדיקטטוריים שכלולים במסמך, כל החוקים כבר עברו בשלטונות המקומיים גם כאן בישראל למי שמפספס! (קנסות, איכוני טלפון, צמידים אלקטרוניים, חובות מסכה, כפיית בידודים, כפיית בדיקות וזריקות בעזרת סנקציות)
1)רישות עולמי של ערים חכמות ו5G (העיר ווהאן הייתה הראשונה - ושם גם ההתפרצות של "המגפה"), התשתיות השטניות והקטלניות של ה 5G כבר מוכנות ופועלות למרות ההכחשות ממשרד התקשורת עד לפני פחות משנה.
2)ביטול הזכות לפרטיות - בהסכם החולני הזה ישנן תקנות ברורות לחיסול הפרטיות, ובארץ הכל מוכן מבחינת ערים חכמות שמרושתות בחיישנים, מצלמות רחוב, רחפנים, חוק איכוני שב"כ, התעלמות מחיסיון רפואי, צמידים אלקטרוניים,
3)דילול אוכלוסין בעזרת "חיסונים"- חיסונים שמשנים DNA המעקרים את האוכלוסייה (עצירת הילודה) והריגה באמצעות פרוטוקולים של הרדמות ומכונות הנשמה פולשניות במקום סיוע בטוח יותר כמו CPAP ו BiPAP (העלאת התמותה) זיהומי אוויר, קרינה חזקה, ותופעות לוואי מהזריקות יציפו את בתי החולים עד לכדי קריסה קשה וכאוס מוחלט.
4)שליטה ובעלות בלעדית על כל הגופים הממשלתיים, משאבי האנרגיה והטבע - בהדרגתיות נמכרים משאבי הטבע והאנרגיה בישראל כולל קרקעות שלמות, דוגמאות להעברת בעלות: חברת "תנובה"," הפניקס", ו"נטלי" האחראית על חיסוני ילדינו נמכרו לסינים.
5)ביטול השימוש בכסף מזומן - צמצום שימוש במזומן החל כבר בישראל, בסניפים בנק רבים כבר אין שירותי קופה למזומן, וישנן הגבלות רבות על משיכת המזומן והשימוש בו, תחבורה ציבורית היא ללא מזומן !
6)שבבי RFID לכל תושב - המדינה כבר הזמינה מיליוני מזרקי RFID שכמובן מדובר בשבב זיהוי זעיר במיוחד בעל תדרי רדיו, הצ'יפ משמש בתור פנקס חיסונים, תעודת זהות, הדרכון, הארנק, המפתחות.
7)מטבע וירטואלי עולמי אחיד וכלכלה עולמית אחת - זה ממש מעבר לפינה מדינות רבות כבר מחוברת לבלוק צ'יין ומטבעות וירטואליים מבוססי קריפטו ודירוג חברתי, כל מה שצריך זה לעבור לשימוש המוני וגלובלי בשבב ה RFID על מנת לבסס סופית את השליטה הדיגיטלית.
8)פירוק התא המשפחתי - לא ללכת לסבא וסבתא, לא להיכנס עם הילדים לבתי הספר, לא לחגוג חגים יחדיו, "אבא ואמא" זה לא רק זכר ונקבה, התערבויות עברייניות של משרד הרווחה, הממשלה תיזום לגדל את הילדים במסגרות החינוך.