MARK STEELE // 📵 5G IT IS A WEAPON SYSTEM AGENDA 👉⛔

sunshine Photo

sunshine
3 שנים 134 צפיות
קטגוריה:
תיאור:

קרדיט לגור גילי ששון על התרגום 

דור-5, אותה ישות אמורפית ולא מוגדרת אשר מתיימרת להתווסף אל הדורות הטכנולוגיים הקיימים בתחום הסלולר, מעלה קשת רחבה של דאגות. פריסתה ההולכת ומתהווה של המערכת הזו מהווה לא פחות ממהפכה, הן מבחינת שינוי הנוף העירוני עקב רישות צפוף של אנטנות (בחבירה אל חברתה - מערכת העיר החכמה), והן מבחינת הבטי "אח גדול" של העלאת הקישוריות והן מבחינת השפעות הקרינה המוגברת.

 

 מה שעוד שמתמיה הוא שהטכנולוגיה הזו מקודמת ביתר שאת בתקופה האחרונה, כאשר חלק מההכנות החוקיות לפרישתה בוצעו בחסות "תקופת החרום" של הכביכול מגיפה (ובצורה מסונכרנת בכמה מדינות). נראה כי שרי תקשורת בארץ דאגו לצאת בהצהרות מחוייבות למערכת הזו, לאחר שבועות מספר בהן כיהנו בתפקיד, ונשאלת השאלה אילו גורמים עמוקים דוחפים את היצור האמורפי הזה שמצריך כל כך הרבה השקעה בתשתית מצד חברות הסלולר, ומה עומד מאחורי שאיפה עצומה זו?

 

 מעבר לכך, אל הדאגות שהוזכרו לעיל מתווספת סיבה נוספת לדאגה. היבט מאוד מרכזי במערכות דור-5 הוא שימוש בטכנולוגיה שידור (קרינה) הנקראת "יצירת אלומות". טכנולוגיה זו (שיש לה שימוש צבאי לא מהיום) יכולה היפוטתית לשמש כנשק אנרגייה-מכוונת המרכז שידור של גלים אלקטרומגנטים לכדי קרן ממוקדת. קרן ממוקדת כזו, אם תישא אנרגייה גבוהה מספיק, יכולה אז לשמש לפגיעה ברמת חומרה גמישה במטרות אנושיות או בציוד. עד כאן היפותזות. ועכשיו, בסרטון זה חושף בפנינו מומחה הנשק האלקטרוני הוותיק, מארק סטיל, מה שהוא מציג כמסמך מסווג של יצרנית האלקטרוניקה וואווי, ומתמקד במה שנראית כעדות מדאיגה ביותר המחזקת את החשש שציוד זה הוא אכן מעבר ל"רק מערכת תקשורת" וכי היא מוכנה לרתום את יכולות יצירת האלומות לצרכי תקיפה.

 

תורגם במיוחד בשבילכם, תהנו.

 

קישור לחלק מהמסמכים המוצגים בסרטון:

https://docplayer.net/90506459-Radio-frequency-directed-energy-weapons-rf-dews-and-effects-distribution-statement-a-approved-for-public-release-distribution-is-unlimited.html

 

https://www.wired.com/images_blogs/dangerroom/files/Bioeffects_of_Selected_Non-Lethal_Weapons.pdf

 

https://patentimages.storage.googleapis.com/8b/66/0f/df7e8f5a1e6e0f/US7629918.pdf