בחיסון יש 2 טכנולוגיות חדשות עם סכנות שטרם ידועות - דר קארי מאדי - 2 - PLANET LOCKDOWN

3 שנים 96 צפיות
קטגוריה:
תיאור:

ד"ר קארי מאדי בראיון ל PLANET LOCKDOWN.

ד"ר קארי היא רופאה פנימית מזה 19 שנים בג'ורג'יה, עסקה ברפואה ‫במרפאה פרטית, כמנהלת רפואית, ‫וגם כרופאה בכירה בבית ספר לרפואה. בחלק זה ד"ר קארי מתארת את שתי ‫הטכנולוגיות החדשות שמשתמשים בחיסונים הללו לראשונה בהיסטוריה על האנושות כולה.

מרכיב אחד בחיסון הוא משהו שנראה "שליח RNA שעבר שינוי" (modified messenger RNA) שהוא מניפולציה גנטית.

 

אתה למעשה מכניס לגוף קוד, ‫וגורם לגוף לייצר חלבון כתוצאה מהקוד שהכנת לו. ‫ועכשיו אתה יוצר חלק מהנגיף בתוף הגוף שלך, ‫הגוף שלך מייצר אותו בכוונה.

 

הבעיה הראשונה עם זה היא ‫שהם משתמשים בקוד שהוא סינטטי ולא טבעי. זה לא דומה לגוף האדם, ‫זה משהו שיוצר במחשב. יתכנו עוד המון בעיות, כפי שניתן להבין הגוף של כל אחד הוא שונה. אולי הגוף של מישהו לא ייצר אותם בכלל, ‫הגוף של מישהו ייצר מעט ושל מישהו ייצר המון. ‫ומה אם יש לזה את הרצף הלא נכון? ‫או שזה מחליף משהו ואז יש לך מוטציה.

‫ואולי הוא לא מכבה את הכמות שהוא מייצר ‫והוא ממשיך לייצר את זה שוב ושוב התאים יכולים להפוך לתאים סרטניים.

בדיוק כמו קוד מחשב, או שימוש בכל סוג של תוכנה. ‫הם לא מושלמים ודברים יכולים לקרות, טעויות יכולות לקרות. - ד"ר קארי מאדי

‫כמו כן אנחנו משפיעים על הקוד הגנטי שלנו, ‫עכשיו היצרן אומר שזה זמני. ‫אולם, הם לא יכולים להגיד את זה בוודאות, ‫אין לנו את המחקרים לטווח ארוך.

‫ישנה אפשרות שזה יהיה קבוע בגוף שלך, ‫ישנן דרכים שזה יכול לקרות. ‫דרך אחת היא, שהגוף שלנו ייצר משהו שנקרא ‫אנזים בשם רוורס טרנסקריפטאז (Reverse Transcriptase) באופן טבעי.‫ אז מה שזה עושה, זה יכול לקחת את ה"שליח RNA" ‫והוא יכול לקחת את זה עד לגרעין התא האנושי.

 

‫ומה אם זה יהפך לקבוע?

‫על פי פסיקת שופטי בית המשפט העליון ‫אם יש גן או חלק מגן סינטטי בבן אדם. ‫על פי חוק, אתה יכול לרשום ‫על זה פטנט, לפטנט יש בעלים. ‫המשמעות היא שמשהו יכול להיות הבעלים של ‫פטנט על הגנים או הגנום שלך אם זה קורה.

 

מרכיב שני הוא ננו-חלקיקים שומניים (lipid nanoparticles), שזאת סוג של ננו טכנולוגיה.

 

כאשר הקוד הגנטי מוכנס לגוף שלכם, הוא יודע להשמיד את הקוד הגנטי זה מיד, ‫אז על מנת לגרום לו להישאר בגוף יותר זמן‫ הם היו חייבים להשתמש בננו-חלקיקים שומניים, ‫כדי לעטוף אותו, לסגור אותו בכמוסה.

אחד השימושים של הננו-חלקיקים שומניים הוא לשמש כמערכת אספקת תרופות שהוא מוכנס לגוף.

ראשית ‫אנחנו רואים שהפוליאתילן גליקול כבר מתחיל לייצר בעיות אצל אנשים. ‫הם מקבלים שוק אנפילקטי ועוד תגובות אלרגיות.

אולם אם אתה בוחן את הננו-חלקיקים השומניים, הננו טכנולוגיה הזאת. ‫יש להם שימושים אחרים ‫ולא רק כמערכת אספקת תרופות.

‫הם יכולים לשמש גם למשהו שנקרא חיישן ביולוגי - ‫חיישנים ביולוגים זה משהו שיכול לאסוף מידע מהגוף שלך.

הם יכולים לאסוף את לחץ הדם, רמות האינסולין, ‫רמות הסוכר, את המחזור החודשי. ‫הוא יכול גם לאסוף על הרגשות שלך ‫וגם דברים מאוד אינטימיים.

אם אתה לא יודע מה זה ID2020,‫ אתה צריך ללכת לבדוק את זה. - ד"ר קארי מאדי

יש ‫פטנט שהושק לאחרונה ב-2020 בכל העולם על ידי מיקרוסופט מספר 2020606060 אז זה חדש לגמרי - ‫בפטנט הזה הם דנו בחיישנים הביולוגיים הללו, ‫שניתן להזריק אותם לבן אדם. החיישנים הביולוגיים משמשים כחיבור Wi-Fi, ‫למכשיר החכם שלך כדוגמת הסמראטפון. ‫ומהסמארטפון המידע עובר לענן ה- 5G, ‫ומענן ה- 5G הוא עובר למחשב על או מחשב מרכזי ‫שמנתח את כל המידע הביולוגי שניתן לו ‫ואז הוא מייצר סוג של מטבע קריפטו, שמוענק לך בחזרה.

‫החיסונים הם דרך, הם שיטה שהם יכולים להכניס את ‫החיישנים הביולוגים לתוכך.

באפריקה ‫ממש עכשיו מיקרוסופט ומאסטרקארד ‫מבצעים ניסוי ועושים מחקר על סוג כזה של חיסון, ‫ומידע ביומטרי ברגעים אלה ממש.

 

תרגום וכתוביות: פנחס רוזנר